Facturare
Acest articol este creat special pentru afacerile noi și cele existente care doresc să își organizeze procesul de facturare. Am pregătit o listă cu cele mai comune modalități de facturare, iar recomandările noastre pot fi folosite de orice tip de afacere.
- Facturarea cu un program simplu de facturare
- Facturare în Excel sau Word
- Generator de facturi în format PDF
- Facturarea tradițională pe suport de hârtie
-
Facturarea cu un program simplu de facturare
-
PRO:
- Rapiditate în întocmirea facturii și în livrare
- Ușor de organizat facturi, clienți și produse
- Ușor de gestionat
- Ecologic
-
CON:
- Necesită timp pentru a vă configura contul la început
-
PREȚ:
- 23,60 Lei / luna
-
Facturare în Excel sau Word
-
PRO:
- Ușor de început
- Ecologic
-
CON:
- Greu de întreținut și gestionat
- Consumator de timp
-
PREȚ:
- necesită abonament sau licență Microsoft Office
Descărcați un model gratuit de factură, modificați-l și trimiteți-l clienților dumneavoastră prin e-mail:
-
Generator de facturi în format PDF
-
PRO:
- Facturi în format PDF
- Ușor
-
CON:
- Consumator de timp
- Greu de întreținut și gestionat
-
PREȚ:
- gratuit
Generator de facturi în format PDF-
Facturarea tradițională pe suport de hârtie
-
PRO:
- Unii clienți pot prefera să primească facturi pe suport de hârtie
-
CON:
- Consumator de timp
- Greu de întreținut și gestionat
- Costisitor
- Nu este ecologic
-
PREȚ:
- prețul poate varia, în funcție de cantitatea de corespondență pe suport de hârtie pe care o trimiteți lunar.
Descărcați gratuit un șablon de factură în alb, completați-l, tipăriți-l și trimiteți-l clientului dumneavoastră prin poștă:
-
-
Procesul de facturare
Întocmirea unei facturi se poate face în următorii pași simpli:
Crearea facturii
Completați detaliile vitale necesare pe factură, cum ar fi prețul și cantitatea produsului. Verificați de două ori pentru a vă asigura că nu există erori sau nereguli
Trimiteți factura
Asigurați-vă că trimiteți factura la adresa de e-mail corectă a clientului dumneavoastră. Dubla verificare a adresei de e-mail înainte de trimitere poate părea un sfat evident, dar este o bună practică. Făcând acest lucru vă va salva de orice situație accidentală de e-mail care ar putea duce la o încălcare a confidențialității.
Trimiteți factura către contabilul dumneavoastră
Acest lucru este necesar deoarece contabilul dumneavoastră trebuie să o proceseze către autoritățile fiscale. Ultimul lucru de care aveți nevoie ca proprietar de afacere sunt problemele fiscale.
Urmăriți plățile primite
Să urmăriți toate plățile primite, astfel încât să aveți o idee clară despre fluxul de numerar.